Arnavut Böreği - 2 (Pırpeç-Perpeç)

Uzun süredir blogu boşladığımın farkındayım. Yoğun bir dönem geçiriyoruz. İş, ev ve yeni evin tadilatı... Kuzey'i saymıyorum bile. Çünkü canım oğlumun bana bir zararı yok varsa yoksa annanesi...
Böyle olunca eziyeti de annanesine...

Sevgili annanemiz bizi de hiç ihmal etmiyor. Böreklerle besliyor bizi...

Ellerine sağlık anneciğim ;) 

Arnavut Böreğini daha önce yapmıştık. Bu börek için değişik bir iç tarif etmek istedim. Arnavutlar buna "pırpech" der, yazılışı böyle mi bilemiyorum.

Malzemesi

4 yemek kaşığı yoğurt (katı yerinden, mümkünse ev yapımı ve kaymaklı yeri olsun)
1 yemek kaşığı un
1 yumurta

bunları azıcık karıştırarak böreğin içine yayıyoruz. Eskiden evde sütü kaynatırdık, üstü bir parmak kaymak olurdu. O kaymak da konulacak ki içine... söyleyecek kelime bulamıyorum bu lezzet için.

Kuzey çok beğendi, duyurulur. 

Yorumlar

  1. offf bayılırım...süper görünüyor

    bir blogger annesi olarak artık takipteyim.Bizde bekleriz...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim...
    tabii ki geliriz. Güzel şeyler paylaşacağız.

    YanıtlaSil
  3. sağol canım... etkinliğe zaten mişöriz ile katıldım ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)