Ödül Yağıyor... -Versatile Blogger Award-

Blog dünyasının birbirini tanımasına sağlayan etkinliklerden biri olarak görüyorum bu ödüllleri ve beni bu ödüle layık gören mazes, paşasofram, simgelitatlar, pastaeli, balyanağınhikayesi ve annelikokulum arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum...
Ama bu öyle sıradan ödüllerden değil... Aldım-bitti hiç değil. Bir sürü formalitesi/kuralları var.


1. Siz de 11 arkadaşınıza vereceksiniz bu ödülü.
Bu ödülü almayan 11 kişi bulabileceğimi hiç sanmıyorum. Benim tanıdığım ödül almayan kimse kalmadı neredeyse... Bu nedenle, bloğu izleyen ve ödülü almayan herkese diyelim. Özellikle de Yonca Demirel'e gönderiyorum.

2. Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermeniz gerekiyor.
Bir önceki talimatta bu işi de hallettim ;))

3. Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.

- Hayatta en değerli şeyim "oğlum". Benim için Dünya onun etrafında dönüyor.
- Tanımadığım bütün insanları severim ama tanıdıklarım arasında seçiciyim ;)
- Hayatın adil olduğunu hiç düşünmedim. Onun için de kendimle ve çevremle barışığımdır.
- Kimsenin kimseye bir şey yapmadığına, kim ne yaparsa kendine yapacağına inanırım.
- Neşeli bir yapım vardır. Eğlenmeyi/eğlendirmeyi bilirim ve severim.
- İnatçıyımdır. Pire için yorgan yakarım.
- Bardağı taşıran son noktaya kadar sabrederim. SON NOKTA(!)

4. Size ödül veren kişiye teşekkür edin.

En kolayı bu, gönülden teşekkürler arkadaşlar...

http://mazesinyemekleri.blogspot.com/2012/05/ilk-odulum.html

http://pasasofram.blogspot.com/2012/05/cok-yonlu-blogger-odulu.html

http://simgelitatlar.blogspot.com/2012/05/cok-yonlu-blogger-odulum.html

http://pastaeli.blogspot.com/2012/05/ilk-odulumu-aldim.html

http://www.annelikokulum.com/2012/05/versatile-blogger-odulunu-aldm.html

http://balyanaginhikayesi.blogspot.com/2012/05/odullendim-ve-belki-sana-da-bir-odulum.html#comment-form

Ayrıca bu ödülü başlatan Fake Neuron'a da teşekkürler...

5. Versatile Blogger Ödül fotosunu blogunuza ekliyorsunuz
tamamdır...


Görev tamamlanmıştır... Eğlenceli bir şeymiş, sevdim.
Burada siz alkışlıyorsunuz, ben de tebrikleri kabul edeceğim ;)

Yorumlar

  1. tebrikler canım.nice ödüllere...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Size bir şey sormak istiyorum.
    The Versatile Blogger Award' a aday olmak istiyorum. Size sormak istediğim soru The Versatile Blogger Award'u siz bana gönderdikten sonra mı ben aşağıdaki talimatları uygulayacağım?
    Teşekkürler.
    1. Siz de 11 arkadaşınıza vereceksiniz bu ödülü.
    2. Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermeniz gerekiyor.
    3. Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.
    4. Size ödül veren kişiye teşekkür edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bu talimatları yerine getirmelisin. Kolay gelsin...

      Sil
    2. Sizinle başladım.
      Kaldı 10 kişi :)
      Onları da yavaş yavaş tamamlarım.
      Tekrar teşekkürler.

      Sil
  3. canım seni tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum :))
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ediyorum , nice güzel ödüller olsun inşallah.Mutlu mutlu haftalar diliyorum, sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. tebrik ederim canım ödülün hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  6. daha nice nice ödüllere canim, tebrik ediyorum seni :) kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  7. canım gerçektende ödül yağmışmaaşallah
    bende teşekkür ederim paylaştığın için vakit ayırdığın için

    YanıtlaSil
  8. Tebrikler canım, nice ödüllere inşallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. merhabalar fincan teyze :)) ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim arkadaşım .ok memnun oldum bende sizleri izlemeye aldım..sayfanıza bıraz baktım daha sonra detaylı bakmaya geleceğim .kolaylıklar dilerim bu arada tebrik ederim daha nice ödüllere inşanlah. iyi günler..

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler , ben de sizin blogunuzu beğendim. Ziyaretinize çok teşekkürler, sevgiler Pırıl.

    YanıtlaSil
  11. ödülünü tebrikediyorum ve sana katıldığımı söylemek istiyorum kaynaşmamızda faydalı etkinlikler,devamı gelsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. canım ödülünü tebrik ederim yakışır
    :)

    YanıtlaSil
  13. Tebrik ederim canım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Geldimmm:))Tebrik ediyorum,başarılarının devamını diliyorum,bol paylaşımlı postlar da buluşmak dileklerimle,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  15. Canım ödüllerin için tebrik ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Ödülün hayırlı olsun canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. :) Alkışlarım sizin için...
    Bir mim de benden kabul ederseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  18. Koşun Hanımlar koşun yeni etkinlik başlatıyorum..Hem kolay,hem lezzetli bir etkinlik olacak yine..Etkinliğimizin konusu MAKARNALAR..


    Makarna tariflerinizi bugünden itibaren bekliyorum ..Etkinliğimiz 10 HAZİRAN da sona erecektir..Keyifli ve bol katılımlı olmasını dilerim..Beni yalnız bırakmayacağınızı umuyorum..Duyurulmasını sağlarsanız sevinirim..

    YanıtlaSil
  19. alkışşşşşş:)nasıl yeni eve alıştın mı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)