Sevgililerim Benim...

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...
Öncelikle eşime bu güzel çiçekler için teşekkür etmek istiyorum.
İyi ki varsın...

Sevgililer Günü için büyük beklentileri olan, günler öncesinden plan-program yapan insanlar değiliz.
Ama itiraf ediyorum; önemsenmek, sana özen gösterilmesi güzel bir şey...  
"Seni seviyorum" demek için özel günleri beklemeyin, kendinize küçük fırsatlar yaratın.

Bu küçük fırsatları değerlendirmenin nesi kötü olabilir ki!


Benim asıl sevgililer günüm dündü aslında...
13 Şubat oğlumun doğum günü...
Uzun zamandır onun istediği ama bizim cesaret edemediğimiz bisiklete sonunda sahip oldu.
Oğluşumun doğum günü hediyesi... 
Kask, dizlikler falan biraz abarttım mı, ne!!!
Takıntılı Anne Sendromu olsa gerek ;)

Nice mutlu yıllara, sevgili oğlum... 
Hayat ışığım...
Bitanem...
Canım...
...

 Sevgiyle kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)