Arkadaşım Panda ;)

(Yine gecikmiş bir paylaşım... Noktasına bakayım, virgülüne bakayım dedikçe gecikiyor işte!)
 Gidip gidip atları sevmelerden sonra oğlum cesaretlendi ve geçen hafta at binmeye başladı (Orada olamadığım için yeni fotoğrafları bende yok, yakında onları da paylaşırım).
Ben iş arkadaşlarımla Ankara Üniversitesi'nin Ayaş'ta bulunan eğitim çiftliğindeydim. Aklıma gelmişken bu organizasyonu yapan arkadaşlarıma da tekrar teşekkür ediyorum.
Dönüşte Kuzey beni karşılamaya geldi. Bir anlatıyor ki, heyecanını anlatamam.
"Anne, bugün Panda'ya bindim. Haftaya Kraker'e
  bineceğim. Biraz daha büyüyünce de Panda'nın annesi Joker'e ve Sol Şerit'e..." Uzun süredir atları sevmeye Atlı Spor'a gittiği için atların çoğunu isim isim biliyor Paşam...
Planı da yapmış, artık bizi hafta sonları ararsanız, Atlı Spor Kulübü'nde olacağız.




Aklına muzurluk geldiği anı yakalamışız...
Gözlere bakar mısınız?
İşte bu bakışı görünce anlayın ki "fırtına" yakın...
Maşallah, oğluşuma...

Saçlarımızı birazcık kısalttık. Bu ara kendine bir özenli, aynada saç taramalar falan...
Büyüyor mu, ne?


Göksu'da keyif zamanı...
Hava açınca kendimizi dışarı atıyoruz.
Ne zaman yaz gelecek?

Akşam da Ada ile...
Yerim sizi...

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)