Hazır Yufkadan Kol Böreği


Hayırlı Ramazanlar diliyorum...

Malzemeler
6 adet yufka
1,5 su bardağı yoğurt
2/3 su bardağı sıvıyağ
1 adet yumurta

İç malzemesi
Peynir
Maydanoz

Hazırlanışı
Yoğurt, sıvıyağ ve yumurtayı karıştırarak sosumuzu hazırlayalım. Daha sonra ince ince kıyılmış maydanoz ve peyniri karıştırarak iç malzememizi hazırlayalım.



Yufkanın birini serelim ve sos malzemesini bolca sürelim. Yufkanın kenarlarını 10 cm kadar içe katlayarak dörtgen şekline getirin ve iç malzemesini üzerine serpin. Çok sıkı olmayacak şekilde rulo saralım. Rulo şeklinde sardığımız böreklerimizi yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizelim.
Ben dikdörtgen fırın tepsisine koydum yufkalarımın boyu tepsinin uzun kenarıyla eşit oldu.
Diğer yufkalara da aynı işlemi yaparak tepsiye dizin. Kalan sosu böreğin üzerine bolca sürebilirsiniz. Önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında pişirelim.
Ben bu sefer yufkaları bütün sardım ve çok lezzetli bir börek oldu. Bir daha ki sefere yufkaları yarıdan keserek saracağım. Eminim öyle de çok güzel olacak...

Afiyet olsun...

Yorumlar

  1. Çok güzel görünüyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Elllerinize sağlık. Çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Mımm nefis oluyor bu börek, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. özellikle sahurda çok iyi oluyor hem pratik hem de doyurucu,eline sağlık nefis görünüyor...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)