Kelebek Kovalarken...

Kelebek avcısı yavaşça avına yaklaşıyor...
Beyaz çiçeklerin arasında beyaz kelebekçik...
Kuzey mi kelebekle oynuyor, kelebek mi Kuzey'le belli değil...
Ama bu iş çok dikkat isteyen ciddi bir iş...
Aslında niyetimiz yakalamak değil, sanırım daha çok kovalamak...
Kelebeğe yapılan övgüler, iltifatlardan bahsetmiyorum bile...
Konuşarak ikna çalışmaları da başarısız...
(Bu konuşmaları videoya çekmediğime çok pişmanım.)
Sonunda kaçtı yaramaz kelebek...
Kuzey kelebeği yakalayamadı ama kelebek onu yakaladı...

Sema Teyzesi kelebeği kondurdu burnumuza...
İşte bu da mutluluğun resmi...
Çocuk olmak işte böyle bir şey sanırım...
İçinde ki çocuğu hiç kaybetmemen dileğiyle...

(Yer: Sema Teyzesinin bahçesi...)

Yorumlar

  1. Severim ben o Kuzey'İ. O güzel yanaklarından öpmek ne güzel olurdu. Bu masumluklarına bayılıyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Kuzey'in bu mücadelesi mutlu sonla birmiş sayılır. Hem kelebek özgür kalmış hem de Kuzey mutlu olmuş. Her olaya böyle çocuklar gibi masumane yaklaşsak herhalde dünyada sorunlar çok azalırdı.

    YanıtlaSil
  3. Bayramın ailece sağlıkla, huzurla geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Kuzeyi çok öpüyorum.
    Ramazan Bayramın mübarek olsun.
    Şeker tadında nice bayramlar diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ufaklık bir harika, Sema hanımın bahçesi de bir harika (ikisine de nazar değmesin). Güzel bir gün olmuş :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)