Sabancı Üniversitesi Sakıp Sabancı Müzesi Sesli Çocuk Kitapları


Işığın resmini yapabilir misin? 
Peki, ya karanlığın? 
Benim adım, Rembrandt Harmensz van Rijn! 
Paletime ışık koyar, fırçamı karanlığa batırırım.
Sabancı Üniversitesi Sakıp Sabancı Müzesi Sesli Çocuk Kitapları Ben Rembrandt'dan alıntıdır.

Çocuklarla etkinlik yapmak için ille de dışarı çıkmak gerekmiyor ya...
O gün evdesiniz dışarı çıkacak durumda değilsiniz ya da akşam saatleri çocuğunuzla kaliteli vakit geçirmek istiyorsunuz.

Sizinle harika bir çalışmayı paylaşmak istiyorum.
Sabancı Üniversitesi Sakıp Sabancı Müzesi'nin Sesli Çocuk Kitapları çalışmasını mutlaka inceleyin. Sanat ve sanatçılarla ilgili çocuklara yönelik hazırlanmış sesli kitapları bu sayfada bulacaksınız.

Çocuğunuz bir çok sanatçı hakkında bilgi sahibi olacak ve birlikte keyifli zaman geçireceksiniz.

Kitaplar;
Ben eserleri koruyorum
Ben Rembrandt
Ben Venedik Taciri
Ben Dali
Ben Halı
Ben Cengiz Han
Ben Rodin
Ben Kitap
Ben Picasso

Böyle güzel çalışmaları sizlerle paylaşacağım. Bütün çocuklar okusun, bütün çocuklar bilgilensin.
Bakalım sizin çocuğunuz en çok hangisini sevecek.

Ayrıca, İstanbul'da yaşayanlar için Sabancı Üniversitesi Sakıp Sabancı Müzesi'nin Çocuk ve Gençlere Yönelik Eğitim programlarını incelemesini şiddetle öneririm.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)